Promocje
Zestaw kół szosowych NOVATEC JETFLY U2.1 3in1 1435g
Zestaw kół szosowych NOVATEC JETFLY U2.1 3in1 1435g
1 529,00 zł 1 495,00 zł
kpl.
Katalizator Caffelatex Zot! Nano 10ml Effetto Mariposa
Katalizator Caffelatex Zot! Nano 10ml Effetto Mariposa
37,90 zł 35,00 zł
szt.
Zestaw naprawczy Espresso - Effetto Mariposa
Zestaw naprawczy Espresso - Effetto Mariposa
39,90 zł 35,00 zł
szt.
Plecak EVOC CC3 3l + bukłak 2l
Plecak EVOC CC3 3l + bukłak 2l
319,00 zł 299,00 zł
Plecak EVOC Explorer / Explorer Team 30l
Plecak EVOC Explorer / Explorer Team 30l
619,00 zł 589,00 zł
Plecak Camelbak MULE NV 12+3l
Plecak Camelbak MULE NV 12+3l
499,00 zł 419,00 zł
Plecak Camelbak HAWG NV 14+3l
Plecak Camelbak HAWG NV 14+3l
540,00 zł 489,00 zł
Plecak Camelbak HAWG NV 17+3l - 2015/16
Plecak Camelbak HAWG NV 17+3l - 2015/16
599,00 zł 519,00 zł
Pedały KEYWIN CRM Ti
Pedały KEYWIN CRM Ti
699,00 zł 579,00 zł
Gripy Piankowe LockOn - Vincere - czarny chwyt
Gripy Piankowe LockOn - Vincere - czarny chwyt
47,90 zł 44,50 zł
Koszulka z długim rękawem HAIBIKE XDURO
Koszulka z długim rękawem HAIBIKE XDURO
209,00 zł 169,00 zł
Producenci
REKLAMACJE

Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży

Jeżeli na stronie produktu nie podajemy inaczej, produkty z naszego sklepu są objęte 2-letnią gwarancją obejmującą wszelkie wady materiałowe i produkcyjne.

Aby zareklamować wadliwy towar, należy odesłać go na adres sklepu:
KX Sebastian Gołaszewski - KXbike.pl
ul. H. Sienkiewicza 8
07-130 Łochów

Do przesyłki należy dołączyć jakikolwiek dowód zakupu i/lub kartę gwarancyjną (jeśli była dołączona do towaru) oraz wypełniony formularz reklamacji (do pobrania TUTAJ). Paczkę proszę przesłać na własny koszt - w przypadku uznania reklamacji zostanie Państwu zwrócony koszt przesyłki wg cennika Poczty Polskiej.
UWAGA: Nie odbieramy żadnych przesyłek przesłanych do nas za pobraniem.

Niezwłocznie, maksymalnie 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacji, poinformujemy klienta o sposobie rozpatrzenia reklamacji.

W przypadku uznania reklamacji, wadliwy towar zostanie wymieniony na nowy lub możliwie podobny do oryginału (jeśli dany model nie jest już dostępny) lub naprawiony. W sytuacji, gdy dystrybutor nie jest w stanie dostarczyć odpowiedniego zamiennika, postaramy się zaproponować Państwu zadowalające rozwiązanie, np. zwrot pieniędzy lub wymianę na inny produkt.

W przypadku odrzucenia reklamacji towar może zostać odesłany, a koszty wysyłki pokrywa Klient.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl