Promocje
Pedały KEYWIN CRM Ti
Pedały KEYWIN CRM Ti
699,00 zł 579,00 zł
Koszulka z długim rękawem HAIBIKE XDURO
Koszulka z długim rękawem HAIBIKE XDURO
209,00 zł 169,00 zł
Gripy Piankowe LockOn - Vincere - czarny chwyt
Gripy Piankowe LockOn - Vincere - czarny chwyt
47,90 zł 44,50 zł
Opona szosowa IRC Roadlite 700X25C 230g
Opona szosowa IRC Roadlite 700X25C 230g
158,00 zł 148,00 zł
szt.
Najgłośniejszy sygnał rowerowy świata Hornit 140dB
Najgłośniejszy sygnał rowerowy świata Hornit 140dB
159,00 zł 139,00 zł
szt.
Plecak EVOC Explorer / Explorer Team 30l
Plecak EVOC Explorer / Explorer Team 30l
619,00 zł 549,00 zł
Plecak Camelbak MULE NV 12+3l
Plecak Camelbak MULE NV 12+3l
499,00 zł 449,00 zł
Chwyty kierownicy Esi Grips - Racer's Edge
Chwyty kierownicy Esi Grips - Racer's Edge
74,90 zł 69,00 zł
Pedały EXUSTAR E-PM215TI - 226g
Pedały EXUSTAR E-PM215TI - 226g
499,00 zł 459,00 zł
Pasta do mycia rąk - Hand Juice Cleaner 500ml
Pasta do mycia rąk - Hand Juice Cleaner 500ml
43,90 zł 38,90 zł
szt.
Plecak EVOC CC3 3l + bukłak 2l
Plecak EVOC CC3 3l + bukłak 2l
319,00 zł 299,00 zł
Producenci
REKLAMACJE

Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży

Jeżeli na stronie produktu nie podajemy inaczej, produkty z naszego sklepu są objęte 2-letnią gwarancją obejmującą wszelkie wady materiałowe i produkcyjne.

Aby zareklamować wadliwy towar, należy odesłać go na adres sklepu:
KX Sebastian Gołaszewski - KXbike.pl
ul. H. Sienkiewicza 8
07-130 Łochów

Do przesyłki należy dołączyć jakikolwiek dowód zakupu i/lub kartę gwarancyjną (jeśli była dołączona do towaru) oraz wypełniony formularz reklamacji (do pobrania TUTAJ). Paczkę proszę przesłać na własny koszt - w przypadku uznania reklamacji zostanie Państwu zwrócony koszt przesyłki wg cennika Poczty Polskiej.
UWAGA: Nie odbieramy żadnych przesyłek przesłanych do nas za pobraniem.

Niezwłocznie, maksymalnie 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacji, poinformujemy klienta o sposobie rozpatrzenia reklamacji.

W przypadku uznania reklamacji, wadliwy towar zostanie wymieniony na nowy lub możliwie podobny do oryginału (jeśli dany model nie jest już dostępny) lub naprawiony. W sytuacji, gdy dystrybutor nie jest w stanie dostarczyć odpowiedniego zamiennika, postaramy się zaproponować Państwu zadowalające rozwiązanie, np. zwrot pieniędzy lub wymianę na inny produkt.

W przypadku odrzucenia reklamacji towar może zostać odesłany, a koszty wysyłki pokrywa Klient.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl