Promocje
Opona szosowa IRC Roadlite 700X25C 230g
Opona szosowa IRC Roadlite 700X25C 230g
158,00 zł 149,00 zł
szt.
Naklejki ochronne na ramę ClearProtect - XL
Naklejki ochronne na ramę ClearProtect - XL
170,00 zł 155,00 zł
kpl.
Zestaw kół szosowych NOVATEC JETFLY U2.2 1480g
Zestaw kół szosowych NOVATEC JETFLY U2.2 1480g
1 529,00 zł 1 495,00 zł
kpl.
Kierownica MTB karbonowa FORCE TEAM ULTRA LIGHT - 128g
Kierownica MTB karbonowa FORCE TEAM ULTRA LIGHT - 128g
495,00 zł 476,00 zł
szt.
Adapter / Reduktor Presta
Adapter / Reduktor Presta
4,25 zł 3,90 zł
szt.
Pasta do mycia rąk - Hand Juice Cleaner 500ml
Pasta do mycia rąk - Hand Juice Cleaner 500ml
43,90 zł 38,50 zł
szt.
Naklejki ochronne na ramę ClearProtect - L
Naklejki ochronne na ramę ClearProtect - L
129,00 zł 119,00 zł
kpl.
Koszulka z długim rękawem HAIBIKE XDURO
Koszulka z długim rękawem HAIBIKE XDURO
209,00 zł 149,00 zł
Olej do łańcucha Chain Juice Wax 130ml
Olej do łańcucha Chain Juice Wax 130ml
59,90 zł 54,00 zł
szt.
Płyn hamulcowy DOT 5.1 100 ml - Unex
Płyn hamulcowy DOT 5.1 100 ml - Unex
60,00 zł 48,99 zł
szt.
Producenci
REKLAMACJE

Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży

Jeżeli na stronie produktu nie podajemy inaczej, produkty z naszego sklepu są objęte 2-letnią gwarancją obejmującą wszelkie wady materiałowe i produkcyjne.

Aby zareklamować wadliwy towar, należy odesłać go na adres sklepu:
KX Sebastian Gołaszewski - KXbike.pl
ul. H. Sienkiewicza 8
07-130 Łochów

Do przesyłki należy dołączyć jakikolwiek dowód zakupu i/lub kartę gwarancyjną (jeśli była dołączona do towaru) oraz wypełniony formularz reklamacji (do pobrania TUTAJ). Paczkę proszę przesłać na własny koszt - w przypadku uznania reklamacji zostanie Państwu zwrócony koszt przesyłki wg cennika Poczty Polskiej.
UWAGA: Nie odbieramy żadnych przesyłek przesłanych do nas za pobraniem.

Niezwłocznie, maksymalnie 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacji, poinformujemy klienta o sposobie rozpatrzenia reklamacji.

W przypadku uznania reklamacji, wadliwy towar zostanie wymieniony na nowy lub możliwie podobny do oryginału (jeśli dany model nie jest już dostępny) lub naprawiony. W sytuacji, gdy dystrybutor nie jest w stanie dostarczyć odpowiedniego zamiennika, postaramy się zaproponować Państwu zadowalające rozwiązanie, np. zwrot pieniędzy lub wymianę na inny produkt.

W przypadku odrzucenia reklamacji towar może zostać odesłany, a koszty wysyłki pokrywa Klient.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl