Promocje
Zestaw kół szosowych NOVATEC JETFLY U2.2 1480g
Zestaw kół szosowych NOVATEC JETFLY U2.2 1480g
1 529,00 zł 1 499,00 zł
kpl.
Bidon Camelbak Podium Bottle 700ml
Bidon Camelbak Podium Bottle 700ml
50,00 zł 47,00 zł
Rogi kierownicy Far&Near 50g
Rogi kierownicy Far&Near 50g
129,00 zł 119,00 zł
kpl.
Stery ahead 1-1/8" CLOUD F3
Stery ahead 1-1/8" CLOUD F3
79,90 zł 69,00 zł
kpl.
Opona szosowa IRC Roadlite 700X25C 230g
Opona szosowa IRC Roadlite 700X25C 230g
158,00 zł 149,00 zł
szt.
Naklejki ochronne na ramę ClearProtect - XL
Naklejki ochronne na ramę ClearProtect - XL
170,00 zł 155,00 zł
kpl.
Oświetlenie LED na kask Top Fire
Oświetlenie LED na kask Top Fire
46,00 zł 39,00 zł
kpl.
Adapter / Reduktor Presta
Adapter / Reduktor Presta
4,25 zł 3,90 zł
szt.
Pasta do mycia rąk - Hand Juice Cleaner 500ml
Pasta do mycia rąk - Hand Juice Cleaner 500ml
43,90 zł 38,50 zł
szt.
Naklejki ochronne na ramę ClearProtect - L
Naklejki ochronne na ramę ClearProtect - L
129,00 zł 119,00 zł
kpl.
Koszulka z długim rękawem HAIBIKE XDURO
Koszulka z długim rękawem HAIBIKE XDURO
209,00 zł 149,00 zł
Płyn hamulcowy DOT 5.1 100 ml - Unex
Płyn hamulcowy DOT 5.1 100 ml - Unex
60,00 zł 48,99 zł
szt.
Producenci
REKLAMACJE

Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży

Jeżeli na stronie produktu nie podajemy inaczej, produkty z naszego sklepu są objęte 2-letnią gwarancją obejmującą wszelkie wady materiałowe i produkcyjne.

Aby zareklamować wadliwy towar, należy odesłać go na adres sklepu:
KX Sebastian Gołaszewski - KXbike.pl
ul. H. Sienkiewicza 8
07-130 Łochów

Do przesyłki należy dołączyć jakikolwiek dowód zakupu i/lub kartę gwarancyjną (jeśli była dołączona do towaru) oraz wypełniony formularz reklamacji (do pobrania TUTAJ). Paczkę proszę przesłać na własny koszt - w przypadku uznania reklamacji zostanie Państwu zwrócony koszt przesyłki wg cennika Poczty Polskiej.
UWAGA: Nie odbieramy żadnych przesyłek przesłanych do nas za pobraniem.

Niezwłocznie, maksymalnie 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacji, poinformujemy klienta o sposobie rozpatrzenia reklamacji.

W przypadku uznania reklamacji, wadliwy towar zostanie wymieniony na nowy lub możliwie podobny do oryginału (jeśli dany model nie jest już dostępny) lub naprawiony. W sytuacji, gdy dystrybutor nie jest w stanie dostarczyć odpowiedniego zamiennika, postaramy się zaproponować Państwu zadowalające rozwiązanie, np. zwrot pieniędzy lub wymianę na inny produkt.

W przypadku odrzucenia reklamacji towar może zostać odesłany, a koszty wysyłki pokrywa Klient.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl